UBYTOVACÍ PORIADOK
Ubytovanie hostí
Relax Hotel*** FIM poskytne ubytovanie iba riadne prihlásenému hosťovi. Hosť sa pri príchode preukáže platným občianskym preukazom, cestovným pasom alebo iným platným dokladom totožnosti. Hotel môže vo výnimočných prípadoch poskytnúť hosťovi aj iné ubytovanie, ktoré sa podstatne nelíši od dohodnutého.
Check-in a check-out
Nástup na ubytovanie (check-in) je možný od 14:00 hod. Uvoľnenie izby (check-out) je potrebné vykonať najneskôr do 10:00 hod v deň odchodu. V prípade omeškaného odchodu môže byť účtovaný poplatok za ďalšiu noc.
Recepcia a prístup
Recepcia je k dispozícii NON STOP. V prípade nočného príchodu a zamknutých vchodových dverí je potrebné zazvoniť na zvonček umiestnený pri hlavnom vchode.
Nočný kľud
Hosť je povinný dodržiavať nočný pokoj v čase od 22:00 do 6:00 hod. Spoločenské akcie sú povolené len so súhlasom vedenia hotela.
Domáce zvieratá
Pobyt domácich zvierat je povolený za poplatok podľa aktuálneho cenníka. Hosť zodpovedá za akékoľvek škody spôsobené zvieraťom a za prípadné dodatočné čistenie izby.
Fajčenie
Fajčenie je v izbách a všetkých vnútorných priestoroch hotela zakázané. Vyhradené miesto pre fajčiarov sa nachádza pred hlavným vchodom.
Návštevy
Prijímanie návštev na izbách je z bezpečnostných dôvodov zakázané. Návštevy môžu byť prijímané v spoločenských priestoroch hotela.
Zodpovednosť za škody
Za škody spôsobené na majetku zariadenia zodpovedá hosť podľa platných predpisov. Hosť nesmie premiestňovať nábytok a vybavenie izby bez súhlasu zodpovedného pracovníka. Klient je povinný pri nasťahovaní sa do izby akékoľvek prípadné nedostatky, nezrovnalosti alebo výhrady ihneď po ich zistení nahlásiť na recepcii hotela. Rovnako je povinný postupovať v prípade, ak zistí akékoľvek poškodenie izby alebo jej inventáru. Peniaze a cennosti je možné uložiť v trezore na recepcii. Hotel nezodpovedá za ich stratu, ak nie sú riadne uložené. V priestoroch hotela a najmä v izbách nie je hosťom dovolené používať vlastné elektrické spotrebiče s výnimkou spotrebičov slúžiacich na osobnú hygienu. V prípade straty kľúča alebo vstupnej karty je hosť povinný uhradiť poplatok vo výške 10 EUR.
Zákaz používania otvoreného ohňa
V celom objekte hotela je zakázané používať otvorený oheň vrátane sviečok, varičov, plynových lámp a podobných zariadení.
Vstup do izby zamestnancami
Zamestnanci hotela (chyžná, údržbár, manažér) môžu vstúpiť do izby za účelom upratovania, opráv alebo kontroly. Hosť môže zabrániť vstupu vyvesením kartičky “NERUŠIŤ”, okrem urgentných prípadov.
Parkovanie
Parkovanie je možné na nestrážnom parkovisku pri hoteli. Parkovanie je na vlastné riziko.
Bezpečnosť
Pred opustením izby je hosť povinný uzavrieť vodovodné kohútiky, zhasnúť svetlá a zavrieť dvere.
Platba za ubytovanie a služby
Hosť platí účet za objednané ubytovanie a služby spojené s ubytovaním v súlade s platným cenníkom vopred, pri nastúpení pobytu resp. ak bolo dohodnuté po skončení pobytu alebo inak. Po skončení pobytu sa vykoná vyúčtovanie objednaných a poskytnutých služieb.
Storno podmienky
-
21 a viac dní pred nástupom na pobyt: bez poplatku
-
Menej ako 21 dní pred nástupom na pobyt: 30% z celkovej kalkulovanej sumy za pobyt
-
Menej ako 14 dní pred nástupom na pobyt: 50% z celkovej kalkulovanej sumy za pobyt
-
7 dní pred nástupom na pobyt a menej: 100% z celkovej kalkulovanej sumy za pobyt
Ochrana osobných údajov
Klient súhlasí, aby hotel v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a platnom a aktuálnom znení spracoval jeho osobné údaje. Poskytnuté osobné údaje klienta môže hotel spracovávať výlučne v súvislosti s poskytovaním ubytovacích a ďalších služieb.
Právo na náhradu škody
Právo hosťa na náhradu škody za stratené alebo poškodené veci zaniká, ak si ho neuplatní najneskôr do 15 dní odo dňa, keď sa o škode dozvedel, najneskôr však pri odchode z hotela.
Sťažnosti a reklamácie
Sťažnosti, reklamácie, požiadavky a návrhy na zlepšenie činnosti ubytovacieho zariadenia prijíma zodpovedný pracovník recepcie ako aj vedenie hotela. Reklamačný poriadok je k dispozícii na recepcii.
Správanie v spoločných priestoroch
V spoločných priestoroch hotela je hosť povinný správať sa ohľaduplne k ostatným hosťom, zachovávať čistotu, nerušiť ostatných hlučným správaním a dbať na bezpečnostné pokyny.
Ochrana zdravia a bezpečnosti
-
Núdzové situácie: V prípade núdze (požiar, zemetrasenie a pod.) sú hostia povinní riadiť sa pokynmi personálu a opustiť budovu podľa vyznačených únikových ciest.
-
Požiarna bezpečnosť: Hostia sú povinní oboznámiť sa s protipožiarnymi pokynmi, ktoré sú k dispozícii v každej izbe a na recepcii.
Zodpovednosť za deti a neplnoletých hostí
-
Deti a neplnoletí hostia: Deti mladšie ako 18 rokov môžu byť ubytovaní len v sprievode dospelých osôb a sú zodpovední za ich bezpečnosť a správanie počas pobytu.
Ukončenie pobytu
Penzión si vyhradzuje právo ukončiť pobyt hosťa bez nároku na vrátenie poplatkov v prípade závažného porušenia ubytovacieho poriadku, najmä pri hrubom nevhodnom správaní, poškodzovaní majetku, fajčení v izbe alebo rušení nočného pokoja.
Záverečné ustanovenia
Hosť je povinný dodržiavať tento ubytovací poriadok. V prípade jeho porušenia má penzión právo ukončiť ubytovanie bez náhrady.
Wellness
-
Prevádzková doba: Hostia sú povinní dodržiavať prevádzkové hodiny uvedené pri vstupe do wellness oblasti, vrátane bazéna.
-
Osprchovanie pred vstupom: Pred vstupom do bazéna, vírivky alebo sauny je hosť povinný riadne sa osprchovať, aby sa zachovala hygiena a komfort pre všetkých.
-
Bez behania a skákaniu do bazéna: V priestoroch bazéna je striktne zakázané behať a skákať do vody, aby sa predišlo úrazom a zaistil bezpečný a príjemný zážitok pre všetkých hostí.
-
Konzumácia jedla a sklenené nádoby: V oblasti bazéna, vírivky a sauny je zakázané konzumovať jedlo a používať sklenené nádoby z bezpečnostných dôvodov.
-
Osobné veci: Hotel nezodpovedá za stratu alebo poškodenie osobných vecí, preto je hosť zodpovedný za svoje veci počas pobytu v wellness oblasti.
Rehabilitácia
-
Pokoj v priestoroch rehabilitácie: V priestoroch rehabilitácie je potrebné zachovať ticho a ohľaduplnosť voči ostatným hosťom. Akékoľvek hlučné správanie je zakázané.
-
Konzumácia jedla v rehabilitácii: V priestoroch rehabilitácie je zakázané konzumovať jedlo, aby sa zabezpečila maximálna pohoda a komfort pre všetkých prítomných.
-
Pokyny personálu: Hosť je povinný dôsledne dodržiavať pokyny personálu a bezpečnostné pravidlá v rehabilitačnej oblasti.